אמינות הוא אחד הכלים החשובים היום בשיווק באינטרנט. אמינות המכירה מתבססת על ביטחון, ואי אפשר לצבור ביטחון אם לא צברת אמינות. כאשר מדובר בדפי נחיתה, אמינות זה שם המשחק. הנה 5 עקרונות שחובה ליישם ליצירת אמינות בדף הנחיתה שלך, כפי שהתפרסמו במאמר של ג?ף סקסטון
1. חשדות
קוראים להם דפי נחיתה מכיוון שהם מתוכננים למבקרים לנחות באתר כלשהו לאחר שלחצו על לינק PPC (Pay Per Click) או דרך תוצאות של חיפוש מכוון. לכן הדבר ראשון הוא לשכנע את הנוחתים שהם נחתו למקום הנכון ע?י הצגת הגורם שחיפשו. למשל, אם אתה משלם להקלקות של מוצרי 3MP, תוודא שהכותרת שלך תכיל את המילה ?MP3?, וכן גם הצגת תמונות של אותם מוצרים שקשורים לגורם בתוך דף הנחיתה. בהורדת חשדות לדף הנחיתה שלך תרגיש שינוי ניכר במכירות. בשורה התחתונה, אם מבקרים לא יכולים לאמת שהאתר שלך או דף נחיתה שלך אינו מכיל את הגורם שהם חיפשו, רוב הסיכויים שתוך 5-7 שניות המבקרים יברחו מהאתר שלך.
2. שקיפות
ישנם הרבה מקרים בו המוכר מנסה למכור לך מוצר ע?י סיפורים ותיאורים מופרחים. ובהרבה מקרים הצרכן קולט שהמוכר מגזים בתיאוריו. מה שיוצר ?אנטי? אצל הצרכנים הגורם לחוסר אמינות שבסופו של דבר משפיע על המכירות. לכן כשאתה מתאר את המוצר שלך, תנסה לא ליצור שקיפות, תספק להם את המידע שהם רוצים לשמוע, ולא תיאורים מוגזמים לא רלוונטיים. ברגע שהם מאמינים לפירוט ולהסבר שסיפקת, כך גם יאמינו בשירותים שיש לך להציע.
3.ספציפיות/ייחודיות
כאשר הצרכן רוצה לקנות משהו, הוא מכניס לתודעה שלו תמונה מאד ברורה של המוצר, מה שצובר אצלו ביטחון בשעת הקניה. ברגע שהצרכן נוחת בדף שלא פוגע ספציפית במוצר, הוא יאבד עניין ואף אמון באתר ולא יבצע שום רכישה. תוודאו כי האתר נחיתה שלכם יהיה ספציפי,וייחודי למוצר, ולא מוצף בתוכן לא רלוונטי ומסית.
4.הוכחה
ההוכחה דומה בקצת לשקיפות בדף נחיתה. אך היא ללא ספק אחד הדברים החשובים שיש בבניית אמון. אנשים נוטים לרשום בדף נחיתה שלהם שהם ?הכי טובים בשוק והכי אמינים?- אבל איך נוחת אמור להאמין למשפט כזה? תחת איזה קריטריון האתר הוכח כאמין ביותר? מה המדד להוכחה זו? איך אפשר להוכיח זאת? איפה זה רשום מחוץ לאתר? יש אינסוף שאלות למשפטים כאלה, לכן חשוב מאד להראות הוכחות מוצקות רלוונטיות לגבי האמינות של האתר שלך. זהו שלב מאד רגיש אך עם זאת גם אחד החשובים להפקת אמינות בדף נחיתה.
5.קריא
אין ספק שהחברה של היום מושפעת מתרבות הMtv-, Fashion Tv ותכניות טלוויזיה שונות. בשל כך, יכולות הבנה והסבלנות של החברה בקריאה פחתה, מה שמשפיע גם כן על אתרים באינטרנט. אם הצרכנים נוחתים לדף נחיתה שהוא ארוך, מסובך להבנה, שפה גבוהה, מלא פסקאות, ולא עשיר בתמונות, רוב הסיכויים שהסבלנות שלהם תאבד עוד בפסקה הראשונה. לכן עיצוב הדף מאד חשוב, משתי בחינות:
א. פורמט
השתמשו בפסקאות קצרים עד כ-5 שורות. בנוסף היעזרו בהגדלת כתוביות, קו תחתון, הדגשה... תוודאו שהמילות מפחת של המוצר מודגשות, נמצאים בכותרות ותת כותרות.
ב. שפה
לדבר בשפת הקורא. הימנעו משפה רהוטה ושימוש במילה ?אנחנו?. דברו ישירות אל הצרכן כ-?אני? ודאגו להראות שאתם שם בשביל לספק להם את המידע הנחוץ.
זהו זה, תיישמו את כל העקרונות האלה להפקת אמינות בדף נחיתה שלכם וכבר תרגישו ההבדלים ביחס ההמרה באתר ובמכירות.
פורסם ע''י Gal | בקטגוריה שיפור ההמרה באתר
1. חשדות
קוראים להם דפי נחיתה מכיוון שהם מתוכננים למבקרים לנחות באתר כלשהו לאחר שלחצו על לינק PPC (Pay Per Click) או דרך תוצאות של חיפוש מכוון. לכן הדבר ראשון הוא לשכנע את הנוחתים שהם נחתו למקום הנכון ע?י הצגת הגורם שחיפשו. למשל, אם אתה משלם להקלקות של מוצרי 3MP, תוודא שהכותרת שלך תכיל את המילה ?MP3?, וכן גם הצגת תמונות של אותם מוצרים שקשורים לגורם בתוך דף הנחיתה. בהורדת חשדות לדף הנחיתה שלך תרגיש שינוי ניכר במכירות. בשורה התחתונה, אם מבקרים לא יכולים לאמת שהאתר שלך או דף נחיתה שלך אינו מכיל את הגורם שהם חיפשו, רוב הסיכויים שתוך 5-7 שניות המבקרים יברחו מהאתר שלך.
2. שקיפות
ישנם הרבה מקרים בו המוכר מנסה למכור לך מוצר ע?י סיפורים ותיאורים מופרחים. ובהרבה מקרים הצרכן קולט שהמוכר מגזים בתיאוריו. מה שיוצר ?אנטי? אצל הצרכנים הגורם לחוסר אמינות שבסופו של דבר משפיע על המכירות. לכן כשאתה מתאר את המוצר שלך, תנסה לא ליצור שקיפות, תספק להם את המידע שהם רוצים לשמוע, ולא תיאורים מוגזמים לא רלוונטיים. ברגע שהם מאמינים לפירוט ולהסבר שסיפקת, כך גם יאמינו בשירותים שיש לך להציע.
3.ספציפיות/ייחודיות
כאשר הצרכן רוצה לקנות משהו, הוא מכניס לתודעה שלו תמונה מאד ברורה של המוצר, מה שצובר אצלו ביטחון בשעת הקניה. ברגע שהצרכן נוחת בדף שלא פוגע ספציפית במוצר, הוא יאבד עניין ואף אמון באתר ולא יבצע שום רכישה. תוודאו כי האתר נחיתה שלכם יהיה ספציפי,וייחודי למוצר, ולא מוצף בתוכן לא רלוונטי ומסית.
4.הוכחה
ההוכחה דומה בקצת לשקיפות בדף נחיתה. אך היא ללא ספק אחד הדברים החשובים שיש בבניית אמון. אנשים נוטים לרשום בדף נחיתה שלהם שהם ?הכי טובים בשוק והכי אמינים?- אבל איך נוחת אמור להאמין למשפט כזה? תחת איזה קריטריון האתר הוכח כאמין ביותר? מה המדד להוכחה זו? איך אפשר להוכיח זאת? איפה זה רשום מחוץ לאתר? יש אינסוף שאלות למשפטים כאלה, לכן חשוב מאד להראות הוכחות מוצקות רלוונטיות לגבי האמינות של האתר שלך. זהו שלב מאד רגיש אך עם זאת גם אחד החשובים להפקת אמינות בדף נחיתה.
5.קריא
אין ספק שהחברה של היום מושפעת מתרבות הMtv-, Fashion Tv ותכניות טלוויזיה שונות. בשל כך, יכולות הבנה והסבלנות של החברה בקריאה פחתה, מה שמשפיע גם כן על אתרים באינטרנט. אם הצרכנים נוחתים לדף נחיתה שהוא ארוך, מסובך להבנה, שפה גבוהה, מלא פסקאות, ולא עשיר בתמונות, רוב הסיכויים שהסבלנות שלהם תאבד עוד בפסקה הראשונה. לכן עיצוב הדף מאד חשוב, משתי בחינות:
א. פורמט
השתמשו בפסקאות קצרים עד כ-5 שורות. בנוסף היעזרו בהגדלת כתוביות, קו תחתון, הדגשה... תוודאו שהמילות מפחת של המוצר מודגשות, נמצאים בכותרות ותת כותרות.
ב. שפה
לדבר בשפת הקורא. הימנעו משפה רהוטה ושימוש במילה ?אנחנו?. דברו ישירות אל הצרכן כ-?אני? ודאגו להראות שאתם שם בשביל לספק להם את המידע הנחוץ.
זהו זה, תיישמו את כל העקרונות האלה להפקת אמינות בדף נחיתה שלכם וכבר תרגישו ההבדלים ביחס ההמרה באתר ובמכירות.
פורסם ע''י Gal | בקטגוריה שיפור ההמרה באתר
אלון זכאי - מנכ"ל חברת A-2-Z המתמחה בשיווק באינטרנט
http://www.a-2-z.co.il
http://www.a-2-z.co.il